Hi, ma name AidaSyahira . SPM candidates for 2013 . Just wish my lucky result "straight A's" . Im not a Sweet Couple, im just a Sweet Girl .


Facebook | Google | Twitter | Whatsapp | Yahoo | Youtube | Skype | WordPress | Instagram
Just choose and click what do you want it .


do hear and feel this song I gave to you dear ♥


CREDIT BY ♥

Layout by rainymartini.
Special thanks to Cindy.
+follow twitter refresh


8share
March 3, 2014 @ 19:20 | back to top?
hai, aku na share sikit pasal satu website yang aku baru try.memandangkan aku ni budak lepasm SPM yang menjadi penganggur dan da tak tau nak buat ape.kerje pon da berhenti sebab ta tahan kan.alasan penad.haha 😁 terok perangai.daripade teros macam ni ta dapat ape ape manfaat.sekarang pon aku memang dah susah nak terikat dengan kerja dekat luar sane tu.sebab kene kelua masuk klinik.so, aku sekarang amik keputusan untuk try jana duit dari rumah.ta paya keluar rumah,ta payah bersusah payah keluarkan peluh dan yang penting tak da keluar ape ape modal.just duduk rumah,mengadap internet dan sharekan iklan mengikut isu semasa terkini.
okay ni caranye,first sekali korang mesti buat akaun/sign up 8share.just ikot aturan dye.then korang kene pastikan korang dah confirm email tau.lepas korang confirm email, automatik akaun 8share korang masuk RM1.so,itu maksudnye korang dah sah sebagai ahli 8share.jangan risau 8share ta kan minta nombor akaun kau.
seterusnye, korang akan nampak perkataan special.okay now click dekat perkataan tersebut.akan dipaparkan senarai iklan yang korang kene share supaye nilai BONUS POINT dan RINGGIT korang bertambah.kalau nilai bonus point (BP) korang dah banyak,korang boleh tebus terus.bukan tebus jadi cash tapi sebagai contoh, sticker,t-shirt dan mug
kalau nak cash out pulak,pastikan nilai RINGGIT korang tu mencecah RM50 hingga RM500 sahaja.hah,mase korang minta cash out tu baru dye minta nombor akaun korang.setakat ni alhamdulillah aku ta pernah jumpe lg orang mengadu duit dalam bank diorang kene tarik mase melakukan transaksi cash out ni.
jangan risau, aku yakin korang tau CHURP CHURP? NUFNAG? SAYS?..hah 8share ni pon same jugak.okay lah kalau korang rasa berminat boleh lah tengok >demo< ni 
okay sekarang,good luck..ape ape boleh tanye aku