Hi, ma name AidaSyahira . SPM candidates for 2013 . Just wish my lucky result "straight A's" . Im not a Sweet Couple, im just a Sweet Girl .


Facebook | Google | Twitter | Whatsapp | Yahoo | Youtube | Skype | WordPress | Instagram
Just choose and click what do you want it .


do hear and feel this song I gave to you dear ♥


CREDIT BY ♥

Layout by rainymartini.
Special thanks to Cindy.
+follow twitter refresh


mac 25
March 25, 2013 @ 23:39 | back to top?
Hai Assalamualaikum... tibe-tibe rase rindu nak story dengan korang nii..cuti  sekolah kali ni aku bawak sorang kawan sekolah aku dekat muar. dye budak muar. dan dye ade lah kawan dari sekolah KVMuar yang 1st jejak rumah aku. name dye nana .



jumaat hari tu sampai ahad, aku stay rumah dye dekat Bukit Pasir, Muar.. dan sekarang dye pulak stay rumah aku. Mak Abah aku tak kesah pon dye stay rumah aku lame-lame. Mak aku pon suke layan dye. adik-adik aku, huh.. tak payah cakap. lagi si Zulfa tu. berkepit habiz dengan si nana ni.

jadi, aku pon tak nak lah biar dye stay rumah aku tak pergi mane-mane.Tadi mak aku pergi banda sebab nak buat pertanyaan untuk pemindahan kedai makan dye dekat rengit tu. aku pon angkat tangan tinggi-tinggi nak ikot.sambil-sambil tu kitorang pegi la lepak dekat BPM sekejap.. aku pegi kedai POPULAR, sebab cikgu Adiba suruh beli buku sains dye. huh.. nasib stok banyak lagi.







lepas tu, mase otw balik rumah aku, si nana ni pon tengah kemaruk pantai. semenjak kitorang pegi kem dekat Telok Gorek Camp Site and Challet. dye nak sangat tengok pantai dekat sini. so, aku pesan dekat abah yang tengah drive ' singgah dekat pantai punggor '. my abah pon "OK" je..

Dekat pantai memang kitorang wat hal sendiri laa. jalan sampai hujung, capture sana sini..

 
 




yaa. ni jee la.. byee!

*thank for reading ...