Hi, ma name AidaSyahira . SPM candidates for 2013 . Just wish my lucky result "straight A's" . Im not a Sweet Couple, im just a Sweet Girl .


Facebook | Google | Twitter | Whatsapp | Yahoo | Youtube | Skype | WordPress | Instagram
Just choose and click what do you want it .


do hear and feel this song I gave to you dear ♥


CREDIT BY ♥

Layout by rainymartini.
Special thanks to Cindy.
+follow twitter refresh


oktober 29
October 29, 2012 @ 01:38 | back to top?
assalamualaikum.. hampir setahun aku tak sentuh blog aku.. umur semakin meningkat.. tahap pendidikan pun perlu ditambah.. seperti yang kauorang sedia maklum awl taon yang lepas, aku pindah sekolah.. Alhamdullialh, aku salah sorang pelajar "first intake" yang dapat bertahan dengan situasi baru.. Aku sangat meminati bidang-ll yang berkaitan dengan rekaan, pakain, modeling, dan jahitan. Mungkin aktiviti sambilan mak kesayangan aku juga mendorong aku untuk menceburi dan meminati bidang aliran jahitan ni.. Aku sekarang melanjutkan pelajaran di Sekolah Menengah Vokasional Muar, dan mengambil aliran Fesyen..
Sebenarnya, bukan ni saja yang aku nak ceritakan.. Sepanjang hampir setahun ini aku tidak pernah menambah bilangan post dalam blog aku ni.. Banyak perkara yang terjadi pada aku.. Aku pun tak tau nak sharekan pada siape.. semua orang ade masalah.. "segan lah nak cerita" tu saja yang selalu aku fikirkan bila hati aku tergerak untuk meminta pendapat kawan-ll dekat asrama..


Sehingga pada suatu hari aku sangat tertekan dengan kehidupan aku sendiri. Aku tak dapat tahan lagi.. Maaf, kalau korang rase aku dah berubah.. Memang aku berubah..Aku makin liar.. degil..keras kepala.. Huh ! aku tak kesah semua tu. Yang penting aku bahagie dengan dunia aku sendiri.. Aku nak jadi diri aku sendiri.. bukan terkongkong jadi baik "agaknye" macam dulu..
Ya ! aku islam.. walau pun aku berubah.. Tapi, aku tak pernah lupa agama ku sendiri.. aku masih tau membezakan yang Haram atau pun Halal.. Cuma aku perlu lebih mendekatkan diri kepada Allah..
Insyaallah !