Hi, ma name AidaSyahira . SPM candidates for 2013 . Just wish my lucky result "straight A's" . Im not a Sweet Couple, im just a Sweet Girl .


Facebook | Google | Twitter | Whatsapp | Yahoo | Youtube | Skype | WordPress | Instagram
Just choose and click what do you want it .


do hear and feel this song I gave to you dear ♥


CREDIT BY ♥

Layout by rainymartini.
Special thanks to Cindy.
+follow twitter refresh


pemergian atok tersayang
October 20, 2011 @ 15:48 | back to top?
sory, story ni aku post lepas satu hari atok aku dikebumikan.
gini citernye:
semalam, hari rabu ( 19/10/2011 ) aku pergi sekolah macam biase.dengan penuh smangat aku melangkah ke sekolah meninggalkan halaman rumah. hari tu, cikgu kate candidates pmr 2011 pergi fama jalan kaki. aku relax je sbb hri tu da pergi bomba jalan kaki tgah2 hari. tapi kali ni pagi2.matahari tak terase bahang sgat.dalam pukul sepuluh,hati aku ade rase x sedp hati. tapi aku ketepikan je perasaan x sedp hati aku tu.
dalam pukul 1 petang aku ngan bebudak ni lepak at surau sekolah.mase tu, helmi n the gang tengh main handphone aku, tetibe dyeorg panggil aku "ade org tipon kau ni,cepat a". aku pon tnpe rse sgan blari dlm surau depan budak - budak ni. tapi malang nye aku pegang je talian tipon tu dmatikan.aku pon hiraukan je nbe tu dan teros bg dyeorang smbong main enpon aku tu.sekali lg helmi pgil aku.aku tengok betol2 n cube ingat nbe spe, upenye nbe tpon umah nenek aku.
hati aku rse x sdap hati.x kan lha nenek aku carik aku smpai tpon nbe enpon aku.x kan dy x tau aku kat sekolah mse tu.
dalam pukul 2 petg,mase ko-ko.msyuart agong permainan, cikgu naik kan name2 ajk taon lepas.termasuk lha name aku.semantare tu, cikgu suruh buad karangan.buad punye buad, finally karangan aku da siap dengan tulisan malas aku "byase a, da abis pekse".aku pon lyan lha perasaan dekat tepi tingkap.tetiba, nadirah masuk kelas, dye tye aku "aida, tu ayah kau kan?ayah kau dtg".tengok punye tgok dekat stu minit baru aku cam tu ayah aku(silau)
aku pon kelua lha pergi jumpe ayah aku."kenape?"dengan wajah yang sayu ayah aku menjawab "pergi amek beg kau,balik cepat.atok kau meninggal"............"haaaaaa?!"air mate aku mule mingalir.dengan pantas menuju ke kelas 1 best amek beg sampai aku tinggal kan tudung pink aku yang aku gantung dekat tingkap kelas.
aku ngan ayah aku melangkah kaki keluar pagar dan terus naik kereta.pergi kedai singapore photo amek salinan surat kematian atok aku.
last aku jumpe atok aku mase raye pertame.walaupon umah kitorang sebelh je.tapi sikit pon aku x pernah jenguk atok aku kat seblah umah aku.bukan aku x nak,aku balik sekolh je pukul berape?malam nak gerak x de mknenye a.aku tye ayh aku, asri da balik belum?. ayah aku jawab "da, pukul 11 td".. sedih nyer,aku tau atok aku meninggal pukul 2 lebih.padahal atok aku mninggal dlm pukul 10 pagi.sampai2 umah je orang kampung tengah siap2kan kain kapan n tmpat mandi mayat.aku tergerak nak tengok muke atok aku yang dah ditutup dengan selimut.tapi aku x sggop.tangan aku menggil tengok tubuh atok aku yang terkujur kaku diselimuti dengan selimut biru.mak cik aku hulurkan surah yasin "nah,bace yassin ni,jangan menangis.sedekahkan pahale untuk atok".
mmg sedih.aku mcm x percaye yg atok aku da tak da.aku rase pemergian dy sgat pantas bagi aku.:face59:
smoge tuhan meletakkan dy dtmpat org yang beriman